Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Söker du boende i Whistler from 1 Nov?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Sssch" data-source="post: 465230" data-attributes="member: 87030"><p>Hej! </p><p></p><p>Det verkar vara väldigt många som letar efter boende i Whistler men inte så många som letar efter några att fylla sitt boende med. Det är dock i inte så lätt att hyra något boende om man åker ensam så jag föreslår att vi skulle kanske kunna prata ihop oss och hyra något tillsammans. Det är ju jätteroligt att bo flera ihop i något större ställe med rimlig prisklass så att man kan lära känna flera nya människor och hitta på massa kul ihop. </p><p>Är det någon som är intresserade av att slå ihop sig så hör gärna av er! </p><p></p><p>Själv är jag en glad tjej på 21 år som älskar att resa och hitta på roliga grejer. Har aldrig sesångat förut men verkligen älskar att åka skidor. Tänkte att åka ner så att jag är där senast 1 Nov och stannar ca till 1 April. Hör jättegärna av er om ni känner er träffade! Annrs ses vi väl i Whistler! </p><p></p><p>Sara</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Sssch, post: 465230, member: 87030"] Hej! Det verkar vara väldigt många som letar efter boende i Whistler men inte så många som letar efter några att fylla sitt boende med. Det är dock i inte så lätt att hyra något boende om man åker ensam så jag föreslår att vi skulle kanske kunna prata ihop oss och hyra något tillsammans. Det är ju jätteroligt att bo flera ihop i något större ställe med rimlig prisklass så att man kan lära känna flera nya människor och hitta på massa kul ihop. Är det någon som är intresserade av att slå ihop sig så hör gärna av er! Själv är jag en glad tjej på 21 år som älskar att resa och hitta på roliga grejer. Har aldrig sesångat förut men verkligen älskar att åka skidor. Tänkte att åka ner så att jag är där senast 1 Nov och stannar ca till 1 April. Hör jättegärna av er om ni känner er träffade! Annrs ses vi väl i Whistler! Sara [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Söker du boende i Whistler from 1 Nov?
Tillbaka
Topp