Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Söker du boende i Whistler from 1 Nov?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Brodefors" data-source="post: 503012" data-attributes="member: 84941"><p>Hey, även jag har under året varit inne att åka till whistler denna säsong, flertalet olika faktorer har gjort så det inte blivit så. </p><p>Nu har det däremot svängt på så vis att det åter är möjligt, så finns det något boende med en plats över är jag helt på!</p><p>Är en grabb född -88, har under året som gått gjort lumpen, så kan ta hand om mig, ingen junkie <img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f609.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=";)" title="Wink ;)" data-smilie="2"data-shortname=";)" /></p><p></p><p>Har visum färdigt, redo att åka, bara att boka flyg.</p><p>Som sagt, finns det någon plats över så hör av er!</p><p>Nås på:</p><p>MSN: oscar.brodefors@telia.com</p><p>finns även på facebook, så skriv till mig där eller här för telefon.</p><p>MvH Oscar Brodefors</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Brodefors, post: 503012, member: 84941"] Hey, även jag har under året varit inne att åka till whistler denna säsong, flertalet olika faktorer har gjort så det inte blivit så. Nu har det däremot svängt på så vis att det åter är möjligt, så finns det något boende med en plats över är jag helt på! Är en grabb född -88, har under året som gått gjort lumpen, så kan ta hand om mig, ingen junkie ;) Har visum färdigt, redo att åka, bara att boka flyg. Som sagt, finns det någon plats över så hör av er! Nås på: MSN: oscar.brodefors@telia.com finns även på facebook, så skriv till mig där eller här för telefon. MvH Oscar Brodefors [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Söker du boende i Whistler from 1 Nov?
Tillbaka
Topp