Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Söker du Verbier boende?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Fredrikistan" data-source="post: 230651" data-attributes="member: 66053"><p>Tja! Sitter här nere i Verbier a väntar pa att säsongen ska dra igang, fortfarande mycket st</p><p>ängt och under ombyggnad men vi kom med snön igar sa det är soft <img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f642.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=":)" title="Smile :)" data-smilie="1"data-shortname=":)" /></p><p></p><p>Tänkte kolla om det finns nagra här som inte har boende här nere och ska stanna för säsongen, för jag och min kompis har lite grejer pa g här, och undrar om det finns nan som vill dela pa en lägenhet. </p><p></p><p>Sa skriv gärna när du kommer ner och hur manga ni är, sa kanske vi kan kirra natt tills dess <img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f642.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=":)" title="Smile :)" data-smilie="1"data-shortname=":)" /></p><p></p><p>Snowy greetings from Verbier.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Fredrikistan, post: 230651, member: 66053"] Tja! Sitter här nere i Verbier a väntar pa att säsongen ska dra igang, fortfarande mycket st ängt och under ombyggnad men vi kom med snön igar sa det är soft :) Tänkte kolla om det finns nagra här som inte har boende här nere och ska stanna för säsongen, för jag och min kompis har lite grejer pa g här, och undrar om det finns nan som vill dela pa en lägenhet. Sa skriv gärna när du kommer ner och hur manga ni är, sa kanske vi kan kirra natt tills dess :) Snowy greetings from Verbier. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Söker du Verbier boende?
Tillbaka
Topp