Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Åre
Söker en inneboende i Åre
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Malhin" data-source="post: 510205" data-attributes="member: 62357"><p>Hej!</p><p></p><p>Eftersom min rumskompis flyttar ut, söker jag en inneboende omgående (februari-maj)</p><p>Lägenheten är en 2:a med ett sovrum, två sängar, kök, vardagsrum, tv, bäddsoffa, toalett med dusch osv. Det ligger vid torpet området. Gångavstånd till torget (ca 10-15 min)</p><p>Hyran är på 4000 kr per person i månaden.</p><p></p><p>Skicka ett mail och berätta gärna lite om dig själv! </p><p></p><p>Ha det bra! //Malin</p><p></p><p>malinhorting@hotmail.com</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Malhin, post: 510205, member: 62357"] Hej! Eftersom min rumskompis flyttar ut, söker jag en inneboende omgående (februari-maj) Lägenheten är en 2:a med ett sovrum, två sängar, kök, vardagsrum, tv, bäddsoffa, toalett med dusch osv. Det ligger vid torpet området. Gångavstånd till torget (ca 10-15 min) Hyran är på 4000 kr per person i månaden. Skicka ett mail och berätta gärna lite om dig själv! Ha det bra! //Malin malinhorting@hotmail.com [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Åre
Söker en inneboende i Åre
Tillbaka
Topp