Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Mode
Söker en lång jacka
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="maxhallgren" data-source="post: 375329"><p>Jag letar efter en lång jacka men har inte lyckats hitta något som passar!</p><p>Det jag söker är en lång jacka i brunt eller beige, den skall också helst ha päls på kragen!=)</p><p>Jag är 175 lång och då vill jag att jackan skall sluta en bra bit nedan för min rööv..</p><p></p><p>så vet ni någon jacka som uppfyller mina krav så kan ni väll hjälpa mig lite!</p><p>eller om ni har en liknande att sälja?</p><p></p><p>tack</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="maxhallgren, post: 375329"] Jag letar efter en lång jacka men har inte lyckats hitta något som passar! Det jag söker är en lång jacka i brunt eller beige, den skall också helst ha päls på kragen!=) Jag är 175 lång och då vill jag att jackan skall sluta en bra bit nedan för min rööv.. så vet ni någon jacka som uppfyller mina krav så kan ni väll hjälpa mig lite! eller om ni har en liknande att sälja? tack [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Mode
Söker en lång jacka
Tillbaka
Topp