Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Söker en vänlig själ i Skaraborg / Uddevalla
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Duffer" data-source="post: 1045320" data-attributes="member: 70674"><p>Hallå gubbar!</p><p></p><p>Sitter med ett par skidor och ett par bindningar!</p><p></p><p>Är för mesig för att montera själv (tror inte på mig själv, borrmaskiner är djävulens påfund etc)</p><p>Samt sitter inserts i skidorna så är lite lurigt med passningen etc .</p><p></p><p>Söker nu någon som kan tänkas hjälpa mig att montera ett par Look Pivot mot en summa kronor. </p><p></p><p>Hör av er! </p><p></p><p>Hej hej!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Duffer, post: 1045320, member: 70674"] Hallå gubbar! Sitter med ett par skidor och ett par bindningar! Är för mesig för att montera själv (tror inte på mig själv, borrmaskiner är djävulens påfund etc) Samt sitter inserts i skidorna så är lite lurigt med passningen etc . Söker nu någon som kan tänkas hjälpa mig att montera ett par Look Pivot mot en summa kronor. Hör av er! Hej hej! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Söker en vänlig själ i Skaraborg / Uddevalla
Tillbaka
Topp