Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Söker hjälp i jakt på nya PRISVÄRDA stavar!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Primary" data-source="post: 1035624" data-attributes="member: 133688"><p>Det är klart att dyrare stavar kommer ha bättre kvalitet, men tror inte de du köpte ger vika när du stakar dig fram eller liknande, möjligtvis att de ger vika enklare om du råkar ramla över dem, men oftast brukar det bara vara att böja tillbaka staven över knät! </p><p>Jag köpte ett par billiga völkl stavar på stadium (~200kr) och ramlade över dem en gång, staven böjde sig, jag böjde tillbaka den och fortsatte åka! </p><p>Själv skulle jag bara få dåligt samvete om jag hade dyra stavar som böjdes fram och tillbaka!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Primary, post: 1035624, member: 133688"] Det är klart att dyrare stavar kommer ha bättre kvalitet, men tror inte de du köpte ger vika när du stakar dig fram eller liknande, möjligtvis att de ger vika enklare om du råkar ramla över dem, men oftast brukar det bara vara att böja tillbaka staven över knät! Jag köpte ett par billiga völkl stavar på stadium (~200kr) och ramlade över dem en gång, staven böjde sig, jag böjde tillbaka den och fortsatte åka! Själv skulle jag bara få dåligt samvete om jag hade dyra stavar som böjdes fram och tillbaka! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Söker hjälp i jakt på nya PRISVÄRDA stavar!
Tillbaka
Topp