Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Söker kompisar, Vemdalen
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="iarudolphi" data-source="post: 1063322" data-attributes="member: 74161"><p>Hej,</p><p>Jag är ganska nyinflyttad till Sveg och söker sköna tjejer & killar att åka med i Vemdalen i vinter. Jag har åkt skidor sedan jag var liten och åker mest park och offpist. Har även testat bräda några gånger, och telemark en gång. Tycker om att testa olika och att utveckla åkningen.</p><p>Spelar ingen roll om ni har en eller två plankor under fötterna, men det vore skoj om åkstil är någorlunda lika, och tillräcklig kunskap för att "hinna med". Gärna lite härj och skön stämning, lättsamt folk.</p><p></p><p></p><p>//Maria Rudolphi</p><p><a href="https://www.facebook.com/maria.rudolphi.3" target="_blank">https://www.facebook.com/maria.rudolphi.3</a></p></blockquote><p></p>
[QUOTE="iarudolphi, post: 1063322, member: 74161"] Hej, Jag är ganska nyinflyttad till Sveg och söker sköna tjejer & killar att åka med i Vemdalen i vinter. Jag har åkt skidor sedan jag var liten och åker mest park och offpist. Har även testat bräda några gånger, och telemark en gång. Tycker om att testa olika och att utveckla åkningen. Spelar ingen roll om ni har en eller två plankor under fötterna, men det vore skoj om åkstil är någorlunda lika, och tillräcklig kunskap för att "hinna med". Gärna lite härj och skön stämning, lättsamt folk. //Maria Rudolphi [URL]https://www.facebook.com/maria.rudolphi.3[/URL] [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Söker kompisar, Vemdalen
Tillbaka
Topp