Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Söker någon att dela lägenhet i alperna med.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="easyrydstrom" data-source="post: 945706" data-attributes="member: 130814"><p>Hej!</p><p></p><p>Jag jobbar oregelbundet och kan inte åka lör-lör som alla charters så funderar på att boka på Norwegianflyg ner nu i sista sekunden på onsdag och stanna i Chamonix en vecka. Har du åkt, eller bokat ett boende? Jag har försökt hitta enkelrum på hotell men får mest fancy, svindyra förslag. Har bott på Gustavia och nåt litet skrutthotell när jag var nere för 10 år sen men hittar inget lämpligt nu så är öppen för att dela en lägenhet om det går att hitta något prisvärt så här under högsäsong.</p><p></p><p>Hojta gärna till!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="easyrydstrom, post: 945706, member: 130814"] Hej! Jag jobbar oregelbundet och kan inte åka lör-lör som alla charters så funderar på att boka på Norwegianflyg ner nu i sista sekunden på onsdag och stanna i Chamonix en vecka. Har du åkt, eller bokat ett boende? Jag har försökt hitta enkelrum på hotell men får mest fancy, svindyra förslag. Har bott på Gustavia och nåt litet skrutthotell när jag var nere för 10 år sen men hittar inget lämpligt nu så är öppen för att dela en lägenhet om det går att hitta något prisvärt så här under högsäsong. Hojta gärna till! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Söker någon att dela lägenhet i alperna med.
Tillbaka
Topp