Söker någon att dela rum med i Whistler OS

amorina

Ny medlem
Söker någon att dela rum med i Whistler OS
Jag letar efter boende i whistler-området under vinter-os 2010. jag har fått jobb som volontär på os och letar nu boende. Boende är ganska dyrt i whistler och det bästa är att gå ihop flera stycken och dela boende. Om någon har boende och vill ha sällskap där så bara hojta :) Hojta även om du är intresserad av att hitta något tillsammans :)

//Susanna
 

Senaste inläggen

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp