amorina
Ny medlem
Söker någon att dela rum med i Whistler OS
Jag letar efter boende i whistler-området under vinter-os 2010. jag har fått jobb som volontär på os och letar nu boende. Boende är ganska dyrt i whistler och det bästa är att gå ihop flera stycken och dela boende. Om någon har boende och vill ha sällskap där så bara hojta
Hojta även om du är intresserad av att hitta något tillsammans 
//Susanna
//Susanna