Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Söker ni inneboende? Hör av er!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Martin G" data-source="post: 1029258" data-attributes="member: 140041"><p>Hej!</p><p>Jag är en 20:årig gammal kille som vill ner och åka skidor, jobba lite och ha en grym vintersäsong efter nyår!</p><p>Är glad, älskar gits och är ordentlig så om någon behöver 1 eller 2 inneboenden hör gärna av er till mig! </p><p>Spelar ingen roll vart i Alperna, så länge det är snö och ett glatt gäng så är jag taggad! </p><p>Har även en kompis som är sugen på att dra ner så 2 platser vore idealt! :D</p><p></p><p>Ring, smsa eller maila på 072-2403034 (+46 72 2403034) eller martin.grotherus@gmail.com</p><p></p><p>Med vänlig hälsning, </p><p>Martin Grothérus</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Martin G, post: 1029258, member: 140041"] Hej! Jag är en 20:årig gammal kille som vill ner och åka skidor, jobba lite och ha en grym vintersäsong efter nyår! Är glad, älskar gits och är ordentlig så om någon behöver 1 eller 2 inneboenden hör gärna av er till mig! Spelar ingen roll vart i Alperna, så länge det är snö och ett glatt gäng så är jag taggad! Har även en kompis som är sugen på att dra ner så 2 platser vore idealt! :D Ring, smsa eller maila på 072-2403034 (+46 72 2403034) eller martin.grotherus@gmail.com Med vänlig hälsning, Martin Grothérus [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Söker ni inneboende? Hör av er!
Tillbaka
Topp