Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
söker ny bräda för att carva i backen och åka puder
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Jonnkka" data-source="post: 1035397" data-attributes="member: 99435"><p>Jones The Flagship kan vara det du söker efter. Är det Big mountain du strävar efter i åkning? det ska gå fort och vara stabilt även när det är lite uppåkt och bumpy.</p><p>Jag har själv haft min Jones The Flagship 164 i två år och jag älskar den! den är styv och med camber så du kan stå på bra även när förhållandena är lite hårdare. Men har också rocker både i tail och nose, och nosen är bred och tailen kort, bra flyt i puder, för du gillade väl att åka fort?</p><p></p><p>The flagship är definitivt en aggressiv bräda för dig som vill ha kul hela vägen ner och även ända tills liftarna stänger. Den må kanske inte flyta som en fullrocker, så klart, eftersom den har camber mellan bindningarna, men den flyter bra nog, och det är ett bra alternativ för att slippa köpa två brädor.</p><p></p><p>Mitt eget flaggskepp är för tillfället utbytt men jag längtar till jag kommer hem och får ta fram henne i just riksgränsen!</p><p></p><p>Lycka till!</p><p></p><p>/Hans-Jonni</p><p></p><p>edit: kanske finns en tjejmodell av den också men isåfall tyck jag bara du ska gå ner en storlek på killmodellen hellre, om du är rätt bra på att åka?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Jonnkka, post: 1035397, member: 99435"] Jones The Flagship kan vara det du söker efter. Är det Big mountain du strävar efter i åkning? det ska gå fort och vara stabilt även när det är lite uppåkt och bumpy. Jag har själv haft min Jones The Flagship 164 i två år och jag älskar den! den är styv och med camber så du kan stå på bra även när förhållandena är lite hårdare. Men har också rocker både i tail och nose, och nosen är bred och tailen kort, bra flyt i puder, för du gillade väl att åka fort? The flagship är definitivt en aggressiv bräda för dig som vill ha kul hela vägen ner och även ända tills liftarna stänger. Den må kanske inte flyta som en fullrocker, så klart, eftersom den har camber mellan bindningarna, men den flyter bra nog, och det är ett bra alternativ för att slippa köpa två brädor. Mitt eget flaggskepp är för tillfället utbytt men jag längtar till jag kommer hem och får ta fram henne i just riksgränsen! Lycka till! /Hans-Jonni edit: kanske finns en tjejmodell av den också men isåfall tyck jag bara du ska gå ner en storlek på killmodellen hellre, om du är rätt bra på att åka? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
söker ny bräda för att carva i backen och åka puder
Tillbaka
Topp