Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Söker också boende i Verbier
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="snowtigger" data-source="post: 50497" data-attributes="member: 35318"><p>Jag talar franska och räknar med att jobba på skidskolan i år igen. </p><p></p><p>Det finns en hel del barer och skidaffärer som söker personal över </p><p>säsongen.</p><p></p><p>Jag skulle definitivt GÅ DIT OCH PRATA MED DOM. Det var så jag fick </p><p>jobb för länge sedan. Går man dit kan man utnyttja slumpen att dom </p><p>behöver någon just då.</p><p></p><p>Allra lättast är det vid högsäsong (jul & februari) Det är också då man vill </p><p>jobba, för det är långa liftköer och mycket folk.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="snowtigger, post: 50497, member: 35318"] Jag talar franska och räknar med att jobba på skidskolan i år igen. Det finns en hel del barer och skidaffärer som söker personal över säsongen. Jag skulle definitivt GÅ DIT OCH PRATA MED DOM. Det var så jag fick jobb för länge sedan. Går man dit kan man utnyttja slumpen att dom behöver någon just då. Allra lättast är det vid högsäsong (jul & februari) Det är också då man vill jobba, för det är långa liftköer och mycket folk. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Söker också boende i Verbier
Tillbaka
Topp