Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Pistskidor
Söker pistskidor för lite lugnare åkning
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="anderbjork" data-source="post: 1099781" data-attributes="member: 164394"><p>Kan i princip köra copy/paste på din bakgrund</p><p> [USER=161988]@sivbertil[/USER] med skillnaden att jag är längre och tyngre (188cm/100kg). Provade mig fram under ett par år, åkte upp på skidtestar-dagar i Vemdalen och testade nytt så fort jag fick tillfälle. Ingenting kändes bra och tillräckligt stabilt förrän jag för 2 vintrar sedan testade ett par Völkl Racetiger GS. Blev frälst efter bara ett åk och köpte dem direkt! Inte ångrat det en sekund utan njuter av varje sväng, desto hårdare underlag desto bättre greppar dom! </p><p>Kompletterade dock med ett par beggade K2 Annex i år efter att det dumpat 40cm och tycker nu att jag har den optimala kompromisslösa kombon. Lite fullt i bilen dock och hustrun tycker att jag är lite för mycket när vi bara ska upp till vemdalen för en helg och åka lite med familjen. Smällar man får ta...</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="anderbjork, post: 1099781, member: 164394"] Kan i princip köra copy/paste på din bakgrund [USER=161988]@sivbertil[/USER] med skillnaden att jag är längre och tyngre (188cm/100kg). Provade mig fram under ett par år, åkte upp på skidtestar-dagar i Vemdalen och testade nytt så fort jag fick tillfälle. Ingenting kändes bra och tillräckligt stabilt förrän jag för 2 vintrar sedan testade ett par Völkl Racetiger GS. Blev frälst efter bara ett åk och köpte dem direkt! Inte ångrat det en sekund utan njuter av varje sväng, desto hårdare underlag desto bättre greppar dom! Kompletterade dock med ett par beggade K2 Annex i år efter att det dumpat 40cm och tycker nu att jag har den optimala kompromisslösa kombon. Lite fullt i bilen dock och hustrun tycker att jag är lite för mycket när vi bara ska upp till vemdalen för en helg och åka lite med familjen. Smällar man får ta... [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Pistskidor
Söker pistskidor för lite lugnare åkning
Tillbaka
Topp