Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
söker resepartners
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="thobie" data-source="post: 92282" data-attributes="member: 36972"><p>tjena tjena!! </p><p></p><p>thobbe heter jag, har fått för mig nu att jag vill här ifrån ett tag. men min resepolare kommer dra sig ur om jag känner honom rätt. hehe så jag undrar nu om det finns några som känner likadant. att man behöver en paus från vardagsmiljön och har lust att göra ett lite större projekt på ett par månader, antingen på varmare/ mer exotiska breddgrader eller något kallre kanske och ängna sig åt att pumpa puder å dyligt.. Jag heter thobbe är 19, fyller 20 i mars, bor i sthlm.. hör av er om ni känner att det låter intressant å kom gärna med idéer.. så hoppas jag att vi ska kunna ro detta i land.. </p><p></p><p>ciao</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="thobie, post: 92282, member: 36972"] tjena tjena!! thobbe heter jag, har fått för mig nu att jag vill här ifrån ett tag. men min resepolare kommer dra sig ur om jag känner honom rätt. hehe så jag undrar nu om det finns några som känner likadant. att man behöver en paus från vardagsmiljön och har lust att göra ett lite större projekt på ett par månader, antingen på varmare/ mer exotiska breddgrader eller något kallre kanske och ängna sig åt att pumpa puder å dyligt.. Jag heter thobbe är 19, fyller 20 i mars, bor i sthlm.. hör av er om ni känner att det låter intressant å kom gärna med idéer.. så hoppas jag att vi ska kunna ro detta i land.. ciao [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
söker resepartners
Tillbaka
Topp