Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Söker resesällskap Gbg -> Snö 19-22 november
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Schneebrett" data-source="post: 1063182" data-attributes="member: 152610"><p>Tjena!</p><p></p><p>Jag planerar att dra och åka bräda i slutet av november, och tänkte kolla ifall det finns någon som vill ta sällskap/har en bilplats över. Jag funderar på att åka till Hemsedal då det verkar vara ett ok alternativ för försäsongen. Har dock aldrig var där, och är helt öppen för andra idéer.</p><p></p><p>Har ingen bil själv, men kör bra och gärna. Annars kikar jag på bussresa med typ softresor eller nåt liknande. Är väldigt oberoende som reskamrat och åkare. Alltså får man feeling kan vi hänga hela tiden, men jag klarar mig lika bra och gärna helt på egen hand.</p><p></p><p>Hör av dig om du går i liknande tankar, eller har nåt annat trevligt att bidra med!</p><p></p><p>ps. Insåg just att jag kanske borde postat detta i bilkollektivforumet. Kanske någon vänlig moderator kan flytta tråden?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Schneebrett, post: 1063182, member: 152610"] Tjena! Jag planerar att dra och åka bräda i slutet av november, och tänkte kolla ifall det finns någon som vill ta sällskap/har en bilplats över. Jag funderar på att åka till Hemsedal då det verkar vara ett ok alternativ för försäsongen. Har dock aldrig var där, och är helt öppen för andra idéer. Har ingen bil själv, men kör bra och gärna. Annars kikar jag på bussresa med typ softresor eller nåt liknande. Är väldigt oberoende som reskamrat och åkare. Alltså får man feeling kan vi hänga hela tiden, men jag klarar mig lika bra och gärna helt på egen hand. Hör av dig om du går i liknande tankar, eller har nåt annat trevligt att bidra med! ps. Insåg just att jag kanske borde postat detta i bilkollektivforumet. Kanske någon vänlig moderator kan flytta tråden? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Söker resesällskap Gbg -> Snö 19-22 november
Tillbaka
Topp