Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Söker resesällskap Gbg -> Snö 19-22 november
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Schneebrett" data-source="post: 1064401" data-attributes="member: 152610"><p>Tyvärr bortrest den helgen. </p><p></p><p>Kan ju även informera om att Softresor börjar köra först vecka 49 och Resdax vecka 48, så det blir inget med det den 19-22 November. Men om nån vill köra upp till exempelvis Hemsedal och dela bil och ev boende så är jag fortfarande intresserad, förutsatt att det hunnit komma någon snö att tala om. Kan även funka att dra iväg spontant på kort varsel för mig.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Schneebrett, post: 1064401, member: 152610"] Tyvärr bortrest den helgen. Kan ju även informera om att Softresor börjar köra först vecka 49 och Resdax vecka 48, så det blir inget med det den 19-22 November. Men om nån vill köra upp till exempelvis Hemsedal och dela bil och ev boende så är jag fortfarande intresserad, förutsatt att det hunnit komma någon snö att tala om. Kan även funka att dra iväg spontant på kort varsel för mig. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Söker resesällskap Gbg -> Snö 19-22 november
Tillbaka
Topp