Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Söker resesällskap till säsongen 06/07
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Daniel_Karlsson" data-source="post: 167769" data-attributes="member: 14991"><p>Du behöver nog aldrig vara rädd för att bli ensam i alperna, finns alltid gött folk att åka me! Vare sig det är skandinaver, fransmän, tyskar eller italienare... finns alltid någon att åka me som är riktigt duktig!</p><p>Att resa själv är bara en fördel! Du kan göra nästan precis vad du vill, åka med vem du vill utan att känna någon press! </p><p>Vi får hoppas att det blir en fin säsong vart man än befinner sig!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Daniel_Karlsson, post: 167769, member: 14991"] Du behöver nog aldrig vara rädd för att bli ensam i alperna, finns alltid gött folk att åka me! Vare sig det är skandinaver, fransmän, tyskar eller italienare... finns alltid någon att åka me som är riktigt duktig! Att resa själv är bara en fördel! Du kan göra nästan precis vad du vill, åka med vem du vill utan att känna någon press! Vi får hoppas att det blir en fin säsong vart man än befinner sig! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Söker resesällskap till säsongen 06/07
Tillbaka
Topp