Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Söker resesällskap till säsongen 06/07
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Pamie" data-source="post: 169755" data-attributes="member: 63671"><p>hej! jag har fått för mig att jag vill till st anton i vinter!! jag har ingen att åka med just för tillfället, skulle vara trevlit att skapa lite kontakter så man har något glatt ansikte att vända sig till... jag vill gärna åka så fort säsongen börjar och gärna stanna så länge det bara går! snowboard är det jag ska ta mig fram på... <img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f642.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=":)" title="Smile :)" data-smilie="1"data-shortname=":)" /> </p><p>//Pamela</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Pamie, post: 169755, member: 63671"] hej! jag har fått för mig att jag vill till st anton i vinter!! jag har ingen att åka med just för tillfället, skulle vara trevlit att skapa lite kontakter så man har något glatt ansikte att vända sig till... jag vill gärna åka så fort säsongen börjar och gärna stanna så länge det bara går! snowboard är det jag ska ta mig fram på... :) //Pamela [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Söker resesällskap till säsongen 06/07
Tillbaka
Topp