Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
söker resesällskap whistler 2006/2007
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="johan_whistler" data-source="post: 179039" data-attributes="member: 15555"><p>hejsan, det är så att jag och en kompis drar till whistler i vinter och eftersom vi inte har erfarenhet av stället så skulle vi gärna vilja hoppa med ett annat gäng <img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f642.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=":-)" title="Smile :-)" data-smilie="1"data-shortname=":-)" /> </p><p></p><p>vi är ganska avancerade skidåkare ( fd. skidgymnasie elever) som åker över en säsong för att åka lössnö och jobba lite. </p><p></p><p>som sagt, två killar som är lätta att ha och göra med söker resesällskap för säsongen 2006/2007 ! </p><p></p><p>mvh// Johan och Johan</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="johan_whistler, post: 179039, member: 15555"] hejsan, det är så att jag och en kompis drar till whistler i vinter och eftersom vi inte har erfarenhet av stället så skulle vi gärna vilja hoppa med ett annat gäng :-) vi är ganska avancerade skidåkare ( fd. skidgymnasie elever) som åker över en säsong för att åka lössnö och jobba lite. som sagt, två killar som är lätta att ha och göra med söker resesällskap för säsongen 2006/2007 ! mvh// Johan och Johan [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
söker resesällskap whistler 2006/2007
Tillbaka
Topp