Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
söker resesällskap whistler 2006/2007
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Skalman79" data-source="post: 181301" data-attributes="member: 64395"><p>Hej, jag har lust att åka till whistler från jan/feb 2007 och ca 3 mån framåt. Letar skidåkare att åka och bo med. Jag har åkt mycket skidor tidigare, men aldrig varit ute en hel säsong. Är 26 år, klar med läkarutb i jan 07, och känner för att softa lite innan jag börjar att jobba....</p><p>Har lätt att bo med andra och inte svår att ha att göra med!</p><p>Mvh Rikard</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Skalman79, post: 181301, member: 64395"] Hej, jag har lust att åka till whistler från jan/feb 2007 och ca 3 mån framåt. Letar skidåkare att åka och bo med. Jag har åkt mycket skidor tidigare, men aldrig varit ute en hel säsong. Är 26 år, klar med läkarutb i jan 07, och känner för att softa lite innan jag börjar att jobba.... Har lätt att bo med andra och inte svår att ha att göra med! Mvh Rikard [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
söker resesällskap whistler 2006/2007
Tillbaka
Topp