Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
søker reskompis fra østerrike mandag el søndag
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="villivalsen" data-source="post: 292128" data-attributes="member: 65956"><p>skal hjem fra alpene(østerrike) nå på søndag eller mandag.. jeg har bil men trenger reskompis hjem... jeg har gratis båttur fra hirtshals til larvik(norge) har en ganske stor bil så plass til endel stasj.. max 3 personer i tillegg til meg... hvis noen skal hjem men ingen flygbillett så kan dere ringe el sende mail på +4799154423 el villivalsen@msn.com</p><p></p><p>holder til i zillertal(østerrike)</p><p>hej<img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f642.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=":)" title="Smile :)" data-smilie="1"data-shortname=":)" /></p></blockquote><p></p>
[QUOTE="villivalsen, post: 292128, member: 65956"] skal hjem fra alpene(østerrike) nå på søndag eller mandag.. jeg har bil men trenger reskompis hjem... jeg har gratis båttur fra hirtshals til larvik(norge) har en ganske stor bil så plass til endel stasj.. max 3 personer i tillegg til meg... hvis noen skal hjem men ingen flygbillett så kan dere ringe el sende mail på +4799154423 el villivalsen@msn.com holder til i zillertal(østerrike) hej:) [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
søker reskompis fra østerrike mandag el søndag
Tillbaka
Topp