Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Söker rumskompisar Champoluc
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="CarlLexenberg" data-source="post: 1091162" data-attributes="member: 163127"><p>Tjena! </p><p>Jag och i alla fall en kompis ska åka ned till Champoluc i vinter. Jag ska vara där från slutet av januari till slutet av mars min kompis början av mars till slutet av mars. Vilket betyder att jag söker någon/några att bo med, åka skidor med och parta med. Har gjort en säsong där tidigare så känner till området väl men har inte fixat boende än, har kontakter där nere som jag hör med just nu. </p><p>Hör av dig till mig om du är sugen så kör vi!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="CarlLexenberg, post: 1091162, member: 163127"] Tjena! Jag och i alla fall en kompis ska åka ned till Champoluc i vinter. Jag ska vara där från slutet av januari till slutet av mars min kompis början av mars till slutet av mars. Vilket betyder att jag söker någon/några att bo med, åka skidor med och parta med. Har gjort en säsong där tidigare så känner till området väl men har inte fixat boende än, har kontakter där nere som jag hör med just nu. Hör av dig till mig om du är sugen så kör vi! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Söker rumskompisar Champoluc
Tillbaka
Topp