Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Söker säsongbuddies 08/09
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Wrede89" data-source="post: 453153" data-attributes="member: 85966"><p>Tjenare grabbar och tjejer, jag tänkte göra en säsong och funderar på att åka Verbier eller Chamonix, För mig kvittar det. Snabbt om mig: dricker öl, åker skidor, ALLTID på bra humör. </p><p></p><p>Jag behöver boende men framförallt några sköna att åka med! jag tänkte åka ner till verbier eller chamonix och fixa lägenhet och jobb, inför säsongen och det skulle vara skönt om jag hade några intressenter. Killar eller tjejer, doesen't matter for me:P ring mig eller skicka mail:</p><p></p><p>0708632046 </p><p></p><p></p><p>/7Oscar</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Wrede89, post: 453153, member: 85966"] Tjenare grabbar och tjejer, jag tänkte göra en säsong och funderar på att åka Verbier eller Chamonix, För mig kvittar det. Snabbt om mig: dricker öl, åker skidor, ALLTID på bra humör. Jag behöver boende men framförallt några sköna att åka med! jag tänkte åka ner till verbier eller chamonix och fixa lägenhet och jobb, inför säsongen och det skulle vara skönt om jag hade några intressenter. Killar eller tjejer, doesen't matter for me:P ring mig eller skicka mail: 0708632046 /7Oscar [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Söker säsongbuddies 08/09
Tillbaka
Topp