Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Söker säsongsboende i St Anton
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="ston_collection" data-source="post: 604578" data-attributes="member: 80175"><p>Tja, Jag är grymt sugen på att dra ner till St Anton och vara där resten av säsongen. Undrar om det är någon som behöver en inneboende? Har jobbat ett tag i norge nu och tröttnat ganska gött på det. Har också en fundering kring ifall det är svårt att få jobb ifall man kommer ner kring den 10 januari? Tanken är att jag ska jobba lite granna men inte allt för mycket, så jag har tid för mycket åkning<img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f642.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=":)" title="Smile :)" data-smilie="1"data-shortname=":)" /></p><p></p><p>Emil Stenström</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="ston_collection, post: 604578, member: 80175"] Tja, Jag är grymt sugen på att dra ner till St Anton och vara där resten av säsongen. Undrar om det är någon som behöver en inneboende? Har jobbat ett tag i norge nu och tröttnat ganska gött på det. Har också en fundering kring ifall det är svårt att få jobb ifall man kommer ner kring den 10 januari? Tanken är att jag ska jobba lite granna men inte allt för mycket, så jag har tid för mycket åkning:) Emil Stenström [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Söker säsongsboende i St Anton
Tillbaka
Topp