Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Söker skibumkompisar för säsongen 13/14 i alperna
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="eric94" data-source="post: 1013884" data-attributes="member: 143072"><p>Tjena!</p><p></p><p>Jag är en kille på 19 år som älskar skidåkning, offpist och puder och hade tänkt göra en säsong i franska alperna 13/14. Kan också tänka mig att åka till Schweiz, speciellt Verbier/Nendaz där jag har varit tidigare, mycket fint system! Annars har jag funderat på Chamonix, Val d'Isere, Val Thoréns, Meribel, Les Menuires och Serre Chevalier.</p><p></p><p>Hade tänkt åka ner i typ november/december och stanna så länge som möjligt, typ mars/april! Ni som funderar på att åka till någon av dessa orter, eller kanske någon annan i franska alperna, hör gärna av er! Jag letar skönt folk att dela boende med. Jag älskar offpiståkning och pudersnö och det hade ju varit roligt att bo med likasinnade så att man kan åka tillsammans också, men det är inget krav!</p><p></p><p>Min första prioritet är att åka riktigt mycket skidor! Självklart blir det en del festande också, men skidåkningen kommer i första hand!</p><p></p><p>//Eric</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="eric94, post: 1013884, member: 143072"] Tjena! Jag är en kille på 19 år som älskar skidåkning, offpist och puder och hade tänkt göra en säsong i franska alperna 13/14. Kan också tänka mig att åka till Schweiz, speciellt Verbier/Nendaz där jag har varit tidigare, mycket fint system! Annars har jag funderat på Chamonix, Val d'Isere, Val Thoréns, Meribel, Les Menuires och Serre Chevalier. Hade tänkt åka ner i typ november/december och stanna så länge som möjligt, typ mars/april! Ni som funderar på att åka till någon av dessa orter, eller kanske någon annan i franska alperna, hör gärna av er! Jag letar skönt folk att dela boende med. Jag älskar offpiståkning och pudersnö och det hade ju varit roligt att bo med likasinnade så att man kan åka tillsammans också, men det är inget krav! Min första prioritet är att åka riktigt mycket skidor! Självklart blir det en del festande också, men skidåkningen kommer i första hand! //Eric [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Söker skibumkompisar för säsongen 13/14 i alperna
Tillbaka
Topp