Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Söker skibumkompisar i Val d'Isère
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Vickanvire" data-source="post: 384184" data-attributes="member: 66336"><p>Jag och en kompis drar ner till Val d'Isère i början på januari (stannar resten av säsongen) och söker två till positiva människor som vill bo med oss. Vi har fixat en studio för fyra personer så om ni är intresserade så hör gärna av er! </p><p>Vi är en kille och en tjej på 19 år från Lund, båda åker skidor och det är vår första säsong. </p><p></p><p>Goa och glada och helt underbara, söker er som är likasinnade. Skriv gärna och berätta om er själva så ser vi om det blir något "oss" till vintern!!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Vickanvire, post: 384184, member: 66336"] Jag och en kompis drar ner till Val d'Isère i början på januari (stannar resten av säsongen) och söker två till positiva människor som vill bo med oss. Vi har fixat en studio för fyra personer så om ni är intresserade så hör gärna av er! Vi är en kille och en tjej på 19 år från Lund, båda åker skidor och det är vår första säsong. Goa och glada och helt underbara, söker er som är likasinnade. Skriv gärna och berätta om er själva så ser vi om det blir något "oss" till vintern!! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Söker skibumkompisar i Val d'Isère
Tillbaka
Topp