Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Söker Skidmusik! (Ej gangster och liknande)
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Robbott" data-source="post: 808059" data-attributes="member: 48767"><p>Det som är perfekt för skidåkning (förutom gangsterrap som är rrrriktigt nice) är den så kallade ryggsäcksrappen som håller på att blomma ut för fullo. Det jag lyssnar på är Kidz In The Hall, The Cool Kids, Chip Tha Ripper. Sedan finns det även annan rap som är riktigt skön så som Curren$y som kör sk stonerrap, ger en flow i åkningen helt klart. Kan rekommendera hans senaste soloalbum Pilot Talk och även collaboalbumet med Wiz Khalifa How Fly. Handlar mest om att röka weed och leva livet. Jay Electronica är också riktigt riktigt bra, men vettefan om det passar alla när man åker när det är rätt djup kvalitets rap men det passar mig iaf, lite A Tribe Called Quest är ju soft också, De La Soul, The Pharcyde's Humboldt Beginnings är perfekt för åkning, Kid Cudi är heller aldrig fel, The Kid Daytona's låt Air Born med Bun B är som gjord för parken.</p><p></p><p>Vill du inte ha rap kan du lyssna på Major Lazer som är kung av dancehall och reggae, har jobbat en del med Diplo bl a. Även Collie Buddz' senaste har några godbitar, The Last Toke heter det.</p><p>Sedan finns ju alltid också Kya Bamba</p><p></p><p>Kör hårt!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Robbott, post: 808059, member: 48767"] Det som är perfekt för skidåkning (förutom gangsterrap som är rrrriktigt nice) är den så kallade ryggsäcksrappen som håller på att blomma ut för fullo. Det jag lyssnar på är Kidz In The Hall, The Cool Kids, Chip Tha Ripper. Sedan finns det även annan rap som är riktigt skön så som Curren$y som kör sk stonerrap, ger en flow i åkningen helt klart. Kan rekommendera hans senaste soloalbum Pilot Talk och även collaboalbumet med Wiz Khalifa How Fly. Handlar mest om att röka weed och leva livet. Jay Electronica är också riktigt riktigt bra, men vettefan om det passar alla när man åker när det är rätt djup kvalitets rap men det passar mig iaf, lite A Tribe Called Quest är ju soft också, De La Soul, The Pharcyde's Humboldt Beginnings är perfekt för åkning, Kid Cudi är heller aldrig fel, The Kid Daytona's låt Air Born med Bun B är som gjord för parken. Vill du inte ha rap kan du lyssna på Major Lazer som är kung av dancehall och reggae, har jobbat en del med Diplo bl a. Även Collie Buddz' senaste har några godbitar, The Last Toke heter det. Sedan finns ju alltid också Kya Bamba Kör hårt! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Söker Skidmusik! (Ej gangster och liknande)
Tillbaka
Topp