Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Pistskidor
Söker skidor för medel + åkare
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="rickyknock" data-source="post: 1054206" data-attributes="member: 119098"><p>Jag är för dåligt insatt för att rekommendera skidor jag själv inte åkt på men supershape speed är en styvare skida än titan, därmed inte sagt att den är för styv. Jag har en Völkl RTM 84 som pistskida nu och det är en fantastisk skida. Gissar att 77:an är ännu mer lättåkt, jag har sett 81:an till ufutförsäljning några butiker, kan kanske vara något, kör på 77:an annars, det är säkert en lättåkt skida men jag har inte testat den själv. </p><p>När det gäller längden spelar ju både din vikt, längd, och förmåga in, jag skulle säga att 170 blir perfekt!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="rickyknock, post: 1054206, member: 119098"] Jag är för dåligt insatt för att rekommendera skidor jag själv inte åkt på men supershape speed är en styvare skida än titan, därmed inte sagt att den är för styv. Jag har en Völkl RTM 84 som pistskida nu och det är en fantastisk skida. Gissar att 77:an är ännu mer lättåkt, jag har sett 81:an till ufutförsäljning några butiker, kan kanske vara något, kör på 77:an annars, det är säkert en lättåkt skida men jag har inte testat den själv. När det gäller längden spelar ju både din vikt, längd, och förmåga in, jag skulle säga att 170 blir perfekt! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Pistskidor
Söker skidor för medel + åkare
Tillbaka
Topp