Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Söker sovplats i Chamonix
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="JonnieBoy" data-source="post: 29290"><p>Ciao!</p><p>Har äntligen bestämt mig för att sticka ner till alperna. Är ganska sent på det när det gäller boende. Men finns det nu nån som har en plats över i en lägenhet från den 1 feb till slutet av april i Chamonix så är jag överlycklig. Har inte så höga krav på boendet. Har gjort en säsong innan, då i Val d`isere.</p><p>Jag är en glad och trevlig kille från Lund.</p><p></p><p>Min emailadress är johanpihlsgard@hotmail.com</p><p>Tfn: 046-372734</p><p> 0703990485</p><p></p><p>Ha det gött.......</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="JonnieBoy, post: 29290"] Ciao! Har äntligen bestämt mig för att sticka ner till alperna. Är ganska sent på det när det gäller boende. Men finns det nu nån som har en plats över i en lägenhet från den 1 feb till slutet av april i Chamonix så är jag överlycklig. Har inte så höga krav på boendet. Har gjort en säsong innan, då i Val d`isere. Jag är en glad och trevlig kille från Lund. Min emailadress är johanpihlsgard@hotmail.com Tfn: 046-372734 0703990485 Ha det gött....... [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Söker sovplats i Chamonix
Tillbaka
Topp