Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Söker ”stabbig” skida med turpotential
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="fransosen" data-source="post: 1098581" data-attributes="member: 66849"><p>Jag antar att folk som är vana vid skidor som nästan är "servostyrda", trygga och lättkörda, som de flesta är i det breddsegmentet, tycker att Daemon känns både trög och lite ostabil samtidigt. </p><p>Med innsats och aktiv åkning så tycker jag att Daemon är kul, då kan man variera åkningen ordentligt. Den släpper fint ut i sladd/slarve om man trycker ut den, och så kan man fint låsa fast kanten om man kantar upp den. Flyttar du tyngdpunkten så får du bra respons på det också.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="fransosen, post: 1098581, member: 66849"] Jag antar att folk som är vana vid skidor som nästan är "servostyrda", trygga och lättkörda, som de flesta är i det breddsegmentet, tycker att Daemon känns både trög och lite ostabil samtidigt. Med innsats och aktiv åkning så tycker jag att Daemon är kul, då kan man variera åkningen ordentligt. Den släpper fint ut i sladd/slarve om man trycker ut den, och så kan man fint låsa fast kanten om man kantar upp den. Flyttar du tyngdpunkten så får du bra respons på det också. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Söker ”stabbig” skida med turpotential
Tillbaka
Topp