Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Söker tak över huvudet. Anton
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="matadoren" data-source="post: 64915" data-attributes="member: 37738"><p>Okey, vi gör ett nytt försök. <img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f609.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=";)" title="Wink ;)" data-smilie="2"data-shortname=";)" /> </p><p></p><p>Info: Har ringt ca 30 agenturer i olika orter, spenderat timmar o åter timmar framför internet, haft förslag på olika lägenheter som i nästa sekund försvunnit till någon annan bostadslös. Men det får man väl ta om man är sent ute. </p><p>Börjar bli jobbigt nu så vi undrar om det finns nån eller några som vill splita boende i främst St.Anton, Verbier eller Val Thorens, (kan kanske funka med Chamonix). </p><p></p><p>Planerar att dra snarast, kanske redan på lördag, för att passera Milano o kolla lite italiensk ligafotboll. Sen blir det tåg upp till alporten. </p><p></p><p>Stannar i 3 månader, till slutet av april. Så har ni lyor på gång, o vill fylla ut med två lirare till så e det bara maila. Skål!</p><p></p><p>claespalm@hotmail.com</p><p>0704407650</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="matadoren, post: 64915, member: 37738"] Okey, vi gör ett nytt försök. ;) Info: Har ringt ca 30 agenturer i olika orter, spenderat timmar o åter timmar framför internet, haft förslag på olika lägenheter som i nästa sekund försvunnit till någon annan bostadslös. Men det får man väl ta om man är sent ute. Börjar bli jobbigt nu så vi undrar om det finns nån eller några som vill splita boende i främst St.Anton, Verbier eller Val Thorens, (kan kanske funka med Chamonix). Planerar att dra snarast, kanske redan på lördag, för att passera Milano o kolla lite italiensk ligafotboll. Sen blir det tåg upp till alporten. Stannar i 3 månader, till slutet av april. Så har ni lyor på gång, o vill fylla ut med två lirare till så e det bara maila. Skål! claespalm@hotmail.com 0704407650 [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Söker tak över huvudet. Anton
Tillbaka
Topp