Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Söker tak över huvudet. Anton
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Gustav81" data-source="post: 64916" data-attributes="member: 13715"><p>Hej!</p><p></p><p>Jag fick napp på en familj i pettneu (några km från stanton). Det är visserligen bara en säng i ett rum att dela med nån annan men det är väl inte hela världen... åtminståne inte till en början. : ) </p><p></p><p>Jag åker ner nästa lördag och hoppas på en tokbra säsong.</p><p></p><p>Om du är intresserad av nummret så maila på</p><p>pergel@kth.se</p><p></p><p>Risken att det skulle lösa sig på plats där nere känns betydligt större än att sitta här hema och rulla tummarna.....</p><p></p><p>Ha det ..</p><p></p><p>// Gustav</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Gustav81, post: 64916, member: 13715"] Hej! Jag fick napp på en familj i pettneu (några km från stanton). Det är visserligen bara en säng i ett rum att dela med nån annan men det är väl inte hela världen... åtminståne inte till en början. : ) Jag åker ner nästa lördag och hoppas på en tokbra säsong. Om du är intresserad av nummret så maila på pergel@kth.se Risken att det skulle lösa sig på plats där nere känns betydligt större än att sitta här hema och rulla tummarna..... Ha det .. // Gustav [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Söker tak över huvudet. Anton
Tillbaka
Topp