Söker tre personer till central lägenhet i Verbier

Friidaa

Ny medlem
Tjena!

Efter några olyckliga omständigheter är vi nu fem tjejer som står redo med en lägenhet för åtta( Har kontraktet och final ok från mäklarna). Lägenheten ligger 300m från huvudliften Medran och ungefär 500m från centrum. Med fyra sovrum, dubbla badrum, stort vardagsrum och fet balkong.
Hyran för hela säsongen ligger på 36000 CHF + deposition på 5500 för allihopa och betalas 50% nu, 25% den 15 nov och 25% den 15 dec.

Sugen?
Vi letar efter någon som aldrig missar en puderdag men heller inte säger nej till en öl efter en lång skiddag. Tjej eller kille spelar ingen roll bara du är öppen och glad!

Ha de'!

Hallå där!
Jag ska ner till verbier vid jul och tänkte stanna i 1,5 månad ungerfär.
skulle vara överlycklig över att få tak över huvudet och ett gött gäng att åka puder med! kommer eventuellt ta bilen ner och åka runt lite då jag inte ska jobba utan bara åka skidor smile
Hade varit grymt tacksam och glad om jag skulle kunna ta tak överhuvdet under den tiden. säng buss, luftmadrass spelar ingen roll, bara jag har någon stans att sova och några sköna lirare att dra härliga åk med i backen smile
Peace

Tillbaka
Topp