Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Söker två pers. till chalet i VERBIER 1.dec-30 apr
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Fabbee" data-source="post: 475021" data-attributes="member: 88330"><p>Tja! låter riktigt bra, jag åker ner redan imorgon för att söka jobb osv, har boende nu fram tills början av december. har varit i verbier 8 gånger förut så känner till verbier mkt bra och har även bra kontakter där. Jag är också 19 år och kommer från sthlm! Hör gärna av er till f_hamberg@hotmail.com</p><p> jag åker ner imorgon för att stanna så om ni vill ha hjälp med att kolla upp något så är de bara säga till.</p><p></p><p>// Fabbe</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Fabbee, post: 475021, member: 88330"] Tja! låter riktigt bra, jag åker ner redan imorgon för att söka jobb osv, har boende nu fram tills början av december. har varit i verbier 8 gånger förut så känner till verbier mkt bra och har även bra kontakter där. Jag är också 19 år och kommer från sthlm! Hör gärna av er till f_hamberg@hotmail.com jag åker ner imorgon för att stanna så om ni vill ha hjälp med att kolla upp något så är de bara säga till. // Fabbe [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Söker två pers. till chalet i VERBIER 1.dec-30 apr
Tillbaka
Topp