Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Söker två pers. till chalet i VERBIER 1.dec-30 apr
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="NiklasOhlsson" data-source="post: 476219" data-attributes="member: 86441"><p>Tja!</p><p>Jag har precis fått ett jobb men är fortfarande i behov av boende. Det ni verkar ha fixat låter ju sjukt grymt! Om det finns någon chans att man kan få ta en av dom platserna så hade jag varit riktigt tacksam. Jag är 20 år och erfaren. Åker både bräda och skidor. Finns det någon chans att man kan få plats så hör av er! </p><p></p><p>Mina två polare som jag åker ner med har fått boende genom sina jobb så det är därför jag är ensam för tillfället.</p><p></p><p>Niklas</p><p>0709981980</p><p>niklaseohlsson@gmail.com</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="NiklasOhlsson, post: 476219, member: 86441"] Tja! Jag har precis fått ett jobb men är fortfarande i behov av boende. Det ni verkar ha fixat låter ju sjukt grymt! Om det finns någon chans att man kan få ta en av dom platserna så hade jag varit riktigt tacksam. Jag är 20 år och erfaren. Åker både bräda och skidor. Finns det någon chans att man kan få plats så hör av er! Mina två polare som jag åker ner med har fått boende genom sina jobb så det är därför jag är ensam för tillfället. Niklas 0709981980 niklaseohlsson@gmail.com [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Söker två pers. till chalet i VERBIER 1.dec-30 apr
Tillbaka
Topp