Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Söker två pers. till chalet i VERBIER 1.dec-30 apr
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="pump" data-source="post: 476273" data-attributes="member: 52758"><p>Tjena!</p><p></p><p>Vi är två killar, 20 och 25 år, skidor och snowboard, som stämmer väl in på er beskrivning. Grymt åksugna och seriösa både på berget och krogen haha! Isac vill åka ner 1 dec men jag kan komma ner först 3 januari. Kan dock tänka mig att betala en månad "extra" när jag inte är där.. Har transciever och all utrustning. Hör av er!</p><p></p><p>Tänkte åka bil ner så möjlighet till samåkning finns ju i viss mån..</p><p></p><p>Finns det bild på boendet?</p><p></p><p>johansentomas@hotmail.com</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="pump, post: 476273, member: 52758"] Tjena! Vi är två killar, 20 och 25 år, skidor och snowboard, som stämmer väl in på er beskrivning. Grymt åksugna och seriösa både på berget och krogen haha! Isac vill åka ner 1 dec men jag kan komma ner först 3 januari. Kan dock tänka mig att betala en månad "extra" när jag inte är där.. Har transciever och all utrustning. Hör av er! Tänkte åka bil ner så möjlighet till samåkning finns ju i viss mån.. Finns det bild på boendet? johansentomas@hotmail.com [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Söker två pers. till chalet i VERBIER 1.dec-30 apr
Tillbaka
Topp