Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Söker två pers. till chalet i VERBIER 1.dec-30 apr
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="wesslan88" data-source="post: 477996" data-attributes="member: 86501"><p>tjena låter grymt najs...e sjukt sugen har längtat efter skidsäsongen ända sen ja kom tillbaka från förra turen... är en skön kille på 20 från göteborg, gör lumpen för tillfället men slutar i dec, hade tänkt dra ner i början av jan tom slutet av mars, kanske början av april. </p><p></p><p>Jag är en seriös åkare som söker offpist, festhumöret är alltid på topp,framför allt lätt att ha å göra me, tycker ni att ja e rätt person att ha me kan ni kontakta mej t_wesslau@hotmail.com</p><p>//wess</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="wesslan88, post: 477996, member: 86501"] tjena låter grymt najs...e sjukt sugen har längtat efter skidsäsongen ända sen ja kom tillbaka från förra turen... är en skön kille på 20 från göteborg, gör lumpen för tillfället men slutar i dec, hade tänkt dra ner i början av jan tom slutet av mars, kanske början av april. Jag är en seriös åkare som söker offpist, festhumöret är alltid på topp,framför allt lätt att ha å göra me, tycker ni att ja e rätt person att ha me kan ni kontakta mej t_wesslau@hotmail.com //wess [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Söker två pers. till chalet i VERBIER 1.dec-30 apr
Tillbaka
Topp