Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Sökers
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Offpiist" data-source="post: 535814" data-attributes="member: 47357"><p>Hejsan hejsan alla där ute, nu är det så att jag ha haft en jobbig vecka bakom mig, ett förhållande som jag tyckt om jätte mycket ha tagit slut, det va även en vecka sen man kom hem från åre, så just nu sakna jag dom två personerna jag älskar mest i mitt liv, men varför se nackdelar, nu har jag börjat titta framåt,</p><p></p><p>Jag är redigt sugen på att dra iväg i november och leva mitt liv, allså åka skidor, gärna mycket mycket puder, jag ha tittat på Canada och tycker det ser jätte trevligt ut, men skulle också kunna tänka mig alperna,</p><p></p><p>Finns det någon/några där ute som är sugen på att åka iväg en säsong och bara njuta av livet med en 20 årig kille som heldre väljer skidåkning förre fest.</p><p></p><p>Hör av er på mejl Bohiii@hotmail.com</p><p></p><p>Ha de gott alla</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Offpiist, post: 535814, member: 47357"] Hejsan hejsan alla där ute, nu är det så att jag ha haft en jobbig vecka bakom mig, ett förhållande som jag tyckt om jätte mycket ha tagit slut, det va även en vecka sen man kom hem från åre, så just nu sakna jag dom två personerna jag älskar mest i mitt liv, men varför se nackdelar, nu har jag börjat titta framåt, Jag är redigt sugen på att dra iväg i november och leva mitt liv, allså åka skidor, gärna mycket mycket puder, jag ha tittat på Canada och tycker det ser jätte trevligt ut, men skulle också kunna tänka mig alperna, Finns det någon/några där ute som är sugen på att åka iväg en säsong och bara njuta av livet med en 20 årig kille som heldre väljer skidåkning förre fest. Hör av er på mejl Bohiii@hotmail.com Ha de gott alla [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Sökers
Tillbaka
Topp