Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Sökes: Boende 6-7 januari -St.anton
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Nosskire" data-source="post: 243737" data-attributes="member: 55515"><p>Om någon har en golvplats eller så över natten 6-7 januari så är jag intresserad. Har boende från den 7:e och knixet är att jag måste åka markvägen ner pga skada med lungan <img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f641.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=":(" title="Frown :(" data-smilie="3"data-shortname=":(" /></p><p>Så det blir buss antingne den 5:e eller 12:e med Lion.</p><p></p><p>Skicka pm eller ring !?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Nosskire, post: 243737, member: 55515"] Om någon har en golvplats eller så över natten 6-7 januari så är jag intresserad. Har boende från den 7:e och knixet är att jag måste åka markvägen ner pga skada med lungan :( Så det blir buss antingne den 5:e eller 12:e med Lion. Skicka pm eller ring !? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Sökes: Boende 6-7 januari -St.anton
Tillbaka
Topp