Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Sökes: Boende för 2 killar i St Anton
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="c-sander" data-source="post: 458872" data-attributes="member: 79334"><p>Hej,</p><p>är två killar som åker till St Anton även denna säsongen och letar nu boende. Vi är 20 båda två, gör som sagt vår andra säsong i St Anton, är där för skidåkningen, kommer med största sannolikhet ha bil men är som sagt i behov av boende, så om ni har plats för 2 man till hör av er<img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f642.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=":)" title="Smile :)" data-smilie="1"data-shortname=":)" /></p><p></p><p>// Carl och Mattias</p><p></p><p>0708-108190</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="c-sander, post: 458872, member: 79334"] Hej, är två killar som åker till St Anton även denna säsongen och letar nu boende. Vi är 20 båda två, gör som sagt vår andra säsong i St Anton, är där för skidåkningen, kommer med största sannolikhet ha bil men är som sagt i behov av boende, så om ni har plats för 2 man till hör av er:) // Carl och Mattias 0708-108190 [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Sökes: Boende för 2 killar i St Anton
Tillbaka
Topp