Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Sökes: Boende i Kitzbühel
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Cee" data-source="post: 136012" data-attributes="member: 56443"><p>Har spenderat flertalet veckor i Kitzbühel om än inte som säsongare men man har ändå fått en ok uppfattning. Verkar som om säkraste kortet där är boende som ingår i jobb och det verkar generellt inte vara problem med att söka jobb på plats; Afterskiställen/barer (typ Londonner) har hyffsade boenden med schysst folk.. eftersom Kitz generellt inte är känt som ett ungdomsställe (även om det är underbart faktiskt) så har jag fått känslan att jobben där går åt i lägre tempo än annars.. Lycka till..</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Cee, post: 136012, member: 56443"] Har spenderat flertalet veckor i Kitzbühel om än inte som säsongare men man har ändå fått en ok uppfattning. Verkar som om säkraste kortet där är boende som ingår i jobb och det verkar generellt inte vara problem med att söka jobb på plats; Afterskiställen/barer (typ Londonner) har hyffsade boenden med schysst folk.. eftersom Kitz generellt inte är känt som ett ungdomsställe (även om det är underbart faktiskt) så har jag fått känslan att jobben där går åt i lägre tempo än annars.. Lycka till.. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Sökes: Boende i Kitzbühel
Tillbaka
Topp