Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Sökes: Boende i St, Anton
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="splendid" data-source="post: 380903" data-attributes="member: 76249"><p>Gör ett sista försök att hitta en lägenhet här genom forumet innan jag och polaren åker ner. </p><p></p><p>Vi är två killar på 21 år som åker både bräda och skidor. Ballar verkligen inte ur en redig fest men åker i första hand ner för skidåkningens skull. Bilar ner nu om ca en vecka för att söka jobb i hyffsad tid, och lägenhet om vi inte får tag på nått här. </p><p></p><p></p><p>//oscar & jocke</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="splendid, post: 380903, member: 76249"] Gör ett sista försök att hitta en lägenhet här genom forumet innan jag och polaren åker ner. Vi är två killar på 21 år som åker både bräda och skidor. Ballar verkligen inte ur en redig fest men åker i första hand ner för skidåkningens skull. Bilar ner nu om ca en vecka för att söka jobb i hyffsad tid, och lägenhet om vi inte får tag på nått här. //oscar & jocke [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Sökes: Boende i St, Anton
Tillbaka
Topp