Sökes: Boende/Jobb Val d'Isére

word2yamova

Ny medlem
Yo.. Tänkte dra ner till Val d'Isere nu i januari och göra det gillar mest av allt, nämligen att åka skidor! Datum är ännu ej spikat än, får se när jag kommer loss från jobbet. Tänkte stanna säsongen ut! Jag drar själv eftersom min kompis jag skulle åka med har skadat sig och får stanna hemma. Bummer.

Första gången jag säsongar och eftersom jag drar ensam så är jag så klart lite nervös. Men har ni en plats över så hör av er!

Tänkte också fråga er rutinerade hur det är med jobb osv, är det en omöjlighet att fixa om man kommer ner så pass sent som jag gör? Det känns som att jag kommer behöva ett deltidsjobb om jag ska klara mig, kommer ner med ca 30k på fickan.

Alla sorters råd/tips är välkomna! Tack på förhand, peace /Erik (0707387433)

tja du!!!
ja har ett boende i val d ´isere me 6killar från januari till 9maj som ja pröjsat 16000 för, grejen e den att ja nu blivit erbjuden jobb i val disere för langley travel och dom kräver nämligen att ja bor me de andra anställda så skulle behöva sälja mitt boende om ja nu får de jobbet, så undrar om du är intresserad av det isf? hör av dig så snart du kan!!! kramar

Det låter intressant! Men lite mer info hade varit på sin plats. Är det centralt? Är det stort/litet? osv.

Ingen som kan svara på hur det är med jobb när man kommer ner så pass sent som jag gör... måste nog nämligen ha ett jobb för att klara mig. peace

Tillbaka
Topp