Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Sökes: Boende/Jobb Val d'Isére
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="word2yamova" data-source="post: 243372" data-attributes="member: 69699"><p>Yo.. Tänkte dra ner till Val d'Isere nu i januari och göra det gillar mest av allt, nämligen att åka skidor! Datum är ännu ej spikat än, får se när jag kommer loss från jobbet. Tänkte stanna säsongen ut! Jag drar själv eftersom min kompis jag skulle åka med har skadat sig och får stanna hemma. Bummer.</p><p></p><p>Första gången jag säsongar och eftersom jag drar ensam så är jag så klart lite nervös. Men har ni en plats över så hör av er!</p><p></p><p>Tänkte också fråga er rutinerade hur det är med jobb osv, är det en omöjlighet att fixa om man kommer ner så pass sent som jag gör? Det känns som att jag kommer behöva ett deltidsjobb om jag ska klara mig, kommer ner med ca 30k på fickan.</p><p></p><p>Alla sorters råd/tips är välkomna! Tack på förhand, peace /Erik (0707387433)</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="word2yamova, post: 243372, member: 69699"] Yo.. Tänkte dra ner till Val d'Isere nu i januari och göra det gillar mest av allt, nämligen att åka skidor! Datum är ännu ej spikat än, får se när jag kommer loss från jobbet. Tänkte stanna säsongen ut! Jag drar själv eftersom min kompis jag skulle åka med har skadat sig och får stanna hemma. Bummer. Första gången jag säsongar och eftersom jag drar ensam så är jag så klart lite nervös. Men har ni en plats över så hör av er! Tänkte också fråga er rutinerade hur det är med jobb osv, är det en omöjlighet att fixa om man kommer ner så pass sent som jag gör? Det känns som att jag kommer behöva ett deltidsjobb om jag ska klara mig, kommer ner med ca 30k på fickan. Alla sorters råd/tips är välkomna! Tack på förhand, peace /Erik (0707387433) [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Sökes: Boende/Jobb Val d'Isére
Tillbaka
Topp