Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
[SÖKES] Boende St.Anton till 2 sköna pojkar
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="mikaelhj" data-source="post: 456954" data-attributes="member: 67364"><p>Hallå!</p><p></p><p>Önskad vistelse: Mars månad 2009,</p><p>Antal pers.: 2,</p><p>Åler: 20 och 21,</p><p>Kön: Pojk,</p><p>Transportmedel: Skidor.</p><p></p><p>Ingen helsäsong i år<img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f641.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=":(" title="Frown :(" data-smilie="3"data-shortname=":(" />( men 2-4 veckor i mars månad hade inte varit fel.</p><p></p><p>Vi har kommit fram till att äventyret börjar i St Anton, problemet är bara att vi inte har någon grotta att sova i ännu, eller bättre hade varit ett rum med värme, aja, bara det finns plats över så är vi mer än nöjda!</p><p></p><p>Vi är nämligen 2 fina grappar på 20 och 21 vintrar från regngudarnas plaza Borås, som tror sig kunna hitta lyckan i St. Anton.</p><p></p><p>Vi hänger lika mycket utanför pisten som innanför. Om det finns möjlighet åker vi också gärna i parken.</p><p></p><p>Om ni har plats över och vill ha lite extra ståhej och roligt med 2 schyssta, roliga och livfulla killar ett par veckor i mars under eran säsong/vistelse i St Anton, kan ni väll knacka in ett meddelande till mig, antingen här eller via msn/mail.</p><p></p><p>msn: mikke@somzen.com</p><p>mail: hjorth@somzen.com</p><p></p><p>hmmm... jooo! , alkohol förgyller såklart dagen. </p><p></p><p>Hör av er!</p><p></p><p>ciao!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="mikaelhj, post: 456954, member: 67364"] Hallå! Önskad vistelse: Mars månad 2009, Antal pers.: 2, Åler: 20 och 21, Kön: Pojk, Transportmedel: Skidor. Ingen helsäsong i år:(( men 2-4 veckor i mars månad hade inte varit fel. Vi har kommit fram till att äventyret börjar i St Anton, problemet är bara att vi inte har någon grotta att sova i ännu, eller bättre hade varit ett rum med värme, aja, bara det finns plats över så är vi mer än nöjda! Vi är nämligen 2 fina grappar på 20 och 21 vintrar från regngudarnas plaza Borås, som tror sig kunna hitta lyckan i St. Anton. Vi hänger lika mycket utanför pisten som innanför. Om det finns möjlighet åker vi också gärna i parken. Om ni har plats över och vill ha lite extra ståhej och roligt med 2 schyssta, roliga och livfulla killar ett par veckor i mars under eran säsong/vistelse i St Anton, kan ni väll knacka in ett meddelande till mig, antingen här eller via msn/mail. msn: mikke@somzen.com mail: hjorth@somzen.com hmmm... jooo! , alkohol förgyller såklart dagen. Hör av er! ciao! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
[SÖKES] Boende St.Anton till 2 sköna pojkar
Tillbaka
Topp