Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Sökes boende under 2 veckor i Whistler.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Timharrysson" data-source="post: 564666" data-attributes="member: 95832"><p>Hej!</p><p>Vi är tre killar vid namn: Tim Andersson, Johan Lilja och Johan Wellert som ska till whistler nu till vintern. Vi har inte bestämt om vi ska åka 15 jan- 1 feb eller om vi ska åka 1 mars-14 mars. Men om det är ngn som har en lägenhet där och vill hyra ut, så vi kan komma undan lite billigare än hotell skriv gärna till mig. Vi är som sagt tre stycken skidnördar som ska ditt och bara njuta av skidåkningen. </p><p>Tack på förhand/Tim</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Timharrysson, post: 564666, member: 95832"] Hej! Vi är tre killar vid namn: Tim Andersson, Johan Lilja och Johan Wellert som ska till whistler nu till vintern. Vi har inte bestämt om vi ska åka 15 jan- 1 feb eller om vi ska åka 1 mars-14 mars. Men om det är ngn som har en lägenhet där och vill hyra ut, så vi kan komma undan lite billigare än hotell skriv gärna till mig. Vi är som sagt tre stycken skidnördar som ska ditt och bara njuta av skidåkningen. Tack på förhand/Tim [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Sökes boende under 2 veckor i Whistler.
Tillbaka
Topp