Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Sökes: Boende v. 7-8 i Chamonix!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="MrFles" data-source="post: 265451" data-attributes="member: 46079"><p>Tja tja!!!</p><p></p><p>Jag och Filendank söker boende i Cham ovanstående veckor! Vi båda har gjort säsong där så Cham är det självklara valet.</p><p>Lgh gärna belägen nära sud-torget.</p><p>Vi gillar SouthBar samt Stella Artos m. Menta, men sköter oss bra ändå! Inga klagomål på 4 månader senast så.</p><p></p><p></p><p>Vi tänkte även eventuellt åka bil ner så om någon vill åka med så går det bra! Åker från Göteborg-Malmö till Cham (non-stop)</p><p></p><p></p><p>Hör gärna av er så snabbt ni kan då boendet med Mange (den där blonda, fula snubben på southbar som står i baren) SKET SIG!</p><p></p><p>Ring mig helst på 0701-449999</p><p></p><p>eller maila</p><p></p><p>mrfles@yahoo.se</p><p></p><p>MVH Johan "Fles" Gustafson och Filip "Filendank" Eriksson</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="MrFles, post: 265451, member: 46079"] Tja tja!!! Jag och Filendank söker boende i Cham ovanstående veckor! Vi båda har gjort säsong där så Cham är det självklara valet. Lgh gärna belägen nära sud-torget. Vi gillar SouthBar samt Stella Artos m. Menta, men sköter oss bra ändå! Inga klagomål på 4 månader senast så. Vi tänkte även eventuellt åka bil ner så om någon vill åka med så går det bra! Åker från Göteborg-Malmö till Cham (non-stop) Hör gärna av er så snabbt ni kan då boendet med Mange (den där blonda, fula snubben på southbar som står i baren) SKET SIG! Ring mig helst på 0701-449999 eller maila mrfles@yahoo.se MVH Johan "Fles" Gustafson och Filip "Filendank" Eriksson [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Sökes: Boende v. 7-8 i Chamonix!
Tillbaka
Topp