Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Sökes - Lekfull toppturspuder-ish skida!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Jerrre" data-source="post: 963565" data-attributes="member: 68003"><p>Kommer hålla mig inom norden denna säsong! </p><p>Har inte helt kass kondition eller benstyrka, så en del klarar jag ändå av. Hur högt jag kommer gå vet jag faktiskt inte, finns inga bestämda säsongsmål ännu, men vill som sagt ha möjligheterna utan att all energi ska försvinna när jag väl är uppe.</p><p>Har kikat på DPS, men priset är ju som sagt lite way up high för mig!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Jerrre, post: 963565, member: 68003"] Kommer hålla mig inom norden denna säsong! Har inte helt kass kondition eller benstyrka, så en del klarar jag ändå av. Hur högt jag kommer gå vet jag faktiskt inte, finns inga bestämda säsongsmål ännu, men vill som sagt ha möjligheterna utan att all energi ska försvinna när jag väl är uppe. Har kikat på DPS, men priset är ju som sagt lite way up high för mig! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Sökes - Lekfull toppturspuder-ish skida!
Tillbaka
Topp