Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Sökes - Lekfull toppturspuder-ish skida!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Patrek" data-source="post: 964722" data-attributes="member: 43218"><p>Kolla på black diamond justice, dom är jag sugen på till nästa säsong. Har inte provat eller ens klämt på dom, men dom verkar vara både lätta och lekfulla och jag brukar gilla black diamond. Blir med plum guide ett bra komplement till mina lätta turskidor hoppas jag. Någon här som har provat dom?</p><p></p><p>Angående att droppa och köra hårt med tech-bindningar så sätter pjäxorna gränsen innan bindningen gör det, iaf för mig som turar med dalbello virus tour. Ändå väljer jag numera dom även om jag turar med dukes (vilket händer sällan), så otroligt mycket skönare uppför än alpinpjuck.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Patrek, post: 964722, member: 43218"] Kolla på black diamond justice, dom är jag sugen på till nästa säsong. Har inte provat eller ens klämt på dom, men dom verkar vara både lätta och lekfulla och jag brukar gilla black diamond. Blir med plum guide ett bra komplement till mina lätta turskidor hoppas jag. Någon här som har provat dom? Angående att droppa och köra hårt med tech-bindningar så sätter pjäxorna gränsen innan bindningen gör det, iaf för mig som turar med dalbello virus tour. Ändå väljer jag numera dom även om jag turar med dukes (vilket händer sällan), så otroligt mycket skönare uppför än alpinpjuck. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Sökes - Lekfull toppturspuder-ish skida!
Tillbaka
Topp